BhiwandiUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakKaedah pemeriksaan kebersihan

  • masa pelepasan:2023-12-15 17:29:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:278
  • Penerangan pantas:

    Bhiwandi,Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakPenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakuk

Kandungan artikel

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

BhiwandiTerdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel,BhiwandiPengubah kuasa jenis kering 10kV, melakukan ia dua kali, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Pada pengurusan muatan:

Huraian kerjaPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


BhiwandiUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakKaedah pemeriksaan kebersihan



Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Helaian PetikanKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air,BhiwandiUjian impuls pengubah jenis kering, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan,BhiwandiParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

BhiwandiBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Setelah minyak telah dihapuskan semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

BhiwandiMaklumat produk lain
  • SabzevarPengubah distribusi tenaga tinggiRamalan trend pembangunan

    SabzevarPengubah distribusi tenaga tinggiRamalan trend pembangunan

  • HajdunanasPlatform angkat hidraulik dua tonCara mencari lokasi

    HajdunanasPlatform angkat hidraulik dua tonCara mencari lokasi

  • HajdunanasJembatan penghalang bergerakHad pengeluaran produk akan dikurangkan

    HajdunanasJembatan penghalang bergerakHad pengeluaran produk akan dikurangkan

  • OmahaPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftKategori permukaan

    OmahaPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftKategori permukaan

  • OmahaIndustrial rail type lifting platformApakah kaedah kerja keseluruhan

    OmahaIndustrial rail type lifting platformApakah kaedah kerja keseluruhan

  • OmahaPlatform penangkapan hidraulik tahapPergolakan dalam pemprosesan dan output penjualan

    OmahaPlatform penangkapan hidraulik tahapPergolakan dalam pemprosesan dan output penjualan

  • NajafabadPengubah distribusi tenggelam minyakApa peranannya dalam industri?

    NajafabadPengubah distribusi tenggelam minyakApa peranannya dalam industri?

  • WahninenPlatform angkat hidraulik elektrikApakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?

    WahninenPlatform angkat hidraulik elektrikApakah alat dan keperluan kualiti lini pengeluaran?

  • segera:Peringatan: Maklumat BhiwandiUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakKaedah pemeriksaan kebersihan memberi anda BhiwandiUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakKaedah pemeriksaan kebersihan oleh syarikat kami, perkhidmatan BhiwandiUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakKaedah pemeriksaan kebersihan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BhiwandiUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakKaedah pemeriksaan kebersihan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BhiwandiUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakKaedah pemeriksaan kebersihan. BhiwandiUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakKaedah pemeriksaan kebersihan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BhiwandiUjian sampel minyak pengubah yang ditenggelamkan minyakKaedah pemeriksaan kebersihan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!